Anasayfa / Çözümlerimiz / Müşteri Deneyimi ve Kalite Çözümlerimiz

Müşteri 360

Müşteri 360

Tüm AssisTTliler’in aklında, kalbinde her an müşteri memnuniyeti olması ve bu konudaki odaklarını korumaları için Müşteri 360 uygulaması ile farkındalığı arttırıyoruz. Müşteri Deneyimi Asistanlarımız hizmet verdiği müşterinin memnuniyet seviyesini bu uygulama ile gözlemliyor. Böylelikle aksiyon alınabilecek bir durumda alarm sürecini başlatıyoruz. Bu sayede müşteri memnuniyetini arttırabiliyoruz.


Faydalar

• Müşteri memnuniyetinde artış

• İlk çağrıda çözüm oranı (FCR) artışı

• Hatalı bilgi oranının azaltılması

• Teknolojinin etkin kullanımı

Müşterinin Sesi

Müşterinin Sesi

Müşteri memnuniyetini sürdürmenin müşterinin sesini dinlemekle mümkün olduğunu biliyoruz. Müşterilerinizin ilettiği her yorumu takip ediyor ve detaylı olarak raporluyoruz. Böylece hizmetin genel fotoğrafını çekip, aksiyon alanlarını belirleyerek iyileştirme çalışmaları için girdi oluşturuyoruz.


Faydalar

• Müşteri memnuniyetinde artış

• Şirket imajına katkı

• Pazarlama faaliyetlerinde etkinleşme

• Verimlilik artışı

Müşterinin Sesi
Müşteri Memnuniyet Araştırmaları

Müşteri Memnuniyet Araştırmaları

Müşteri memnuniyet seviyelerini ve memnuniyeti etkileyen nedenleri öğrenebilmek için araştırmalar yapıyoruz. Nihai müşterinin sesini kendi şirketlerinin içine taşımalarını ve müşteri geri bildirimleri sayesinde güçlü ve gelişime açık noktaları daha iyi anlamalarını sağlıyoruz. Elde ettiğimiz çıktılarla aksiyon alanlarını belirleyip müşteri deneyimini iyileştirebilecek öneriler hazırlıyoruz.


Faydalar

• Müşteri memnuniyetinde artış

• Müşteri öngörüsü oluşturma

• Pazarlama faaliyetlerinde etkinleşme

• Tavsiye edilebilirlikte artış

Müşteri Deneyimi Tasarımı

Müşteri Deneyimi Tasarımı

Müşteri deneyim yolculuğu ile markanızın müşteri deneyimi farkındalığını, müşterilerinizin şirketinizle yaşadığı tüm etkileşimleri gözlemleyip, süreçlerinizi uçta uca gözden geçirerek danışmanlık hizmeti veriyoruz. Markanıza ve şirket stratejilerinize uygun müşteri deneyimi stratejilerinin oluşturulması, müşteri temas noktalarındaki deneyimin tasarlanması ve hayata geçirilmesinde size destek oluyoruz.


Faydalar

• Müşteri deneyiminde artış

• Müşteri öngörüsü oluşturma

• Kanallar arası etkileşimde iyileşme

• Rekabette fark yaratma

Müşteri Deneyimi Tasarımı
Süreç Tasarımı ve Geliştirme Hizmetleri

Süreç Tasarımı ve Geliştirme Hizmetleri

Markanız tarafından sunulan hizmetlerin tüm süreçlerini, sistem ve çalışanların iş yapışını yeniden düzenleyip, maliyet tasarrufu sağlayacak çözüm önerilerini belirleyerek süreç danışmanlığı yapıyoruz. Mevcut süreçleri iyileştiriyor, yeni süreçler tasarlıyor, kanallar arasındaki etkileşimi güçlendirerek memnuniyeti arttırmayı hedefliyoruz.


Faydalar

• Müşteri deneyiminde artış

• Kanallar arası etkileşimde iyileşme

• Teknolojinin etkin kullanımı

• Tavsiye edilebilirlikte artış

Fokus Grup Çalışmaları

Fokus Grup Çalışmaları

Çalışanların ya da müşterilerin markanızla ilgili algıları, ihtiyaçları ve duygularını anlayarak büyük resmi görmek, müşteri ve çalışan deneyimini iyileştirici aksiyon alanlarını belirlemek için doğal, samimi bir ortamda soru -cevap akışı ile zengin çıktılar elde edilen görüşmeler yapıyoruz.


Faydalar

• Derinlemesine müşteri görüşü tespiti

• Müşteri deneyiminde iyileşme

• Çalışan deneyiminde iyileşme

Fokus Grup Çalışmaları
Kalite Değerlendirme ve Geliştirme Hizmetleri

Kalite Değerlendirme ve Geliştirme Hizmetleri

Müşteri deneyimi bakış açısıyla müşterileriniz ile kurulan temasların kalitesi ve bilgi seviyesini ölçümlemek için değerlendirmeler yapıyoruz. Müşteri, çalışan, sistem ve süreç bazlı ihtiyaçları belirleyerek kalite ve deneyimin iyileşmesi için gerekli aksiyonları alıyor ve sonuçları size raporluyoruz.


Faydalar

• Hizmet performansının gözlemlenmesi

• Müşteri deneyiminde iyileşme

• Müşteri ihtiyaçlarının tespiti

Deneyim Dashboard

Deneyim Dashboard

Dashboard ürünümüz sayesinde projenizle ilgili en kritik bilgileri, performans sonuçlarınızı anlık takip etmenizi, analiz edilmiş müşteri deneyimi çıktılarını izleyebilmenizi, aksiyon alanlarınızı kolaylıkla görebilmenizi sağlıyoruz. Zamanın çok kıymetli olduğu dinamik çalışma temponuz içerisinde sürekli güncellenen kritik bilgileri hızlı bir şekilde gösterebilmeyi hedefliyoruz.


Faydalar

• Proje performansının anlık gözlemlenmesi

• Aksiyon alanlarının hızlı tespiti

• Alarm mekanizması kurulması

Deneyim Dashboard
Çalışan Bağlılığı ve Performans Yönetimi Çözümleri

Çalışan Bağlılığı ve Performans Yönetimi Çözümleri

Çalışanlarınızın verimliliğini arttıracak, inovatif fikirlerini iletmede kolaylık sağlayacak, yaratıcılığa teşvik edecek, katılımcı yönetim uygulama şansı verecek, sürekli iyileştirme sağlayarak sektörde rekabet üstünlüğü kazandıracak çalışan bağlılığı ve performans yönetimi çözümlerimiz ile motivasyonu sürekli yüksek tutuyoruz. Motivasyon arttırıcı kurguları daima önemsiyoruz. Oyunlaştırma kurguları ile iş motivasyonunu arttırıp verimliliği maksimum seviyelere çıkarıyoruz.


Faydalar

• Karlılıkta artış

• Yenilikçi bakış açısı

• Yüksek motivasyon

• Hedeflere kolay ulaşım

Size Özel Çözümlerimiz İçin Bizimle İletişime Geçin

;