Haberler

Contact Center World’ten 3 Altın Ödülle Döndük

Londra’da düzenlenen Global Telecoms Business Innovation Awards’tan büyük ödülle döndük. Türkiye'nin lider dış kaynak çağrı merkezi olarak, iş süreçlerinde en yenilikçi firma seçildik.Dünyanın telekom devlerinden China Mobile, Orange, ZTE gibi şirketlerin olduğu yarışmada Business Service Innovation (İş hizmetinde yenilikçilik) kategorisinde ödül kazandık. Yarışmada iş ortağımız SYS ile birlikte iş süreçlerinde verimliliği artırıp maliyeti azaltan projelerimizle ipi göğüsledik. Bu sistemin AssisTT içerisindeki başarılı entegrasyonunu sağlayan performans takip ve analiz ekibimizin titiz çalışması ile dünyada benzeri az bulunan bir müşteri hizmetleri kalitesi üretilmesi sonucunda ödüle değer görüldük.

Inbox ile devler ligindeyiz
Bize ödül getiren 'Inbox' projesi, çağrı merkezi çalışanlarının hizmet kalitesini birçok kritere göre ölçümlemek için özel olarak geliştirilen bir yazılım. Bu yazılım sayesinde daha önceden manuel olarak gerçekleştirilen binlerce işlem tamamen otomatik hale getirildi. Böylece daha az kişiyle çok daha verimli ve kesin sonuç alınması sağlandı.

Sektörünüz ne olursa olsun, AssisTT işinizin yardımcısı olsun!

Çalıştığınız alanı girin, ihtiyaç duyduğunuz AssisTT hizmetini anında öğrenin, işinizi geleceğe taşıyın.