assisTT Rehberlik ve Müşteri İlişkileri A.Ş.
Ana Sayfa .
assisTT Hakkında .
Referanslar .
İnsan Kaynakları .
Bilgi Toplumu Hizmetleri .
11818 .
İletişim .
For English .
assisTT İnsan Kaynakları

Çağımızın en hızlı büyüyen sektörlerinden Çağrı Merkezi sektörünün önemli aktörlerinden AssisTT Rehberlik ve Müşteri Hizmetleri A.Ş. olarak:

Gerek Türkiye’nin önde gelen firmaları için Ankara, İstanbul ve Erzincan İllerinde yürütmekte olduğumuz Çağrı Merkezi projelerimizde; gerekse yakın gelecekte mevcut lokasyonlarımızla birlikte Erzurum İllinde başlatmayı planladığımız yeni projelerimizde; Müşteri Hizmetleri Yetkilisi olarak görev yapacak Takım Arkadaşları arıyoruz.

Kariyerinize Çağrı Merkezi sektöründe başlamak istiyorsanız veya sektördeki deneyiminizi arttırarak kariyer hedeflerinize ulaşmak için yol almak istiyorsanız lütfen özgeçmişinizi oluşturunuz.

İlk değerlendirmeyi geçen başvurular aday veri tabanımıza kaydedilecek; proje ihtiyaçlarımız doğrultusunda adaylar ile irtibata geçilecektir.

Gösterdiğiniz ilgi için teşekkür eder, başarılar dileriz…

xxx
* Bu uygulamayı kullanmakta sorun yaşıyorsanız, Erzincan Projesi için ikerzincan@assistt.com.tr; Erzurum projesi için ise; ikerzurum@assistt.com.tr; İstanbul ve Ankara lokasyonları için ise ik@assistt.com.tr mail adreslerine CV nizi gönderebilirsiniz. CV lerde öncelik yukarıdaki "İş Başvuru Formu" ile yapılan başvurularda olacaktır. Fotoğrafsız CV'ler kabul edilmeyecektir.

Açık Pozisyonlar 1

“Erzincan’da bulunan çağrı merkezimizde görevlendirilmek üzere;
  • En az lise mezunu, MYO veya Üniversitelerin herhangi bir bölümünden mezun olmak,
  • Türkçesi ve diksiyonu anlaşılır ve düzgün olan,
  • İnsan ilişkilerinde başarılı,
  • Telefonda iletişim ve ikna becerisi gelişmiş,
  • Vardiyalı çalışma sistemine uyum gösterebilecek,
  • Yoğun çalışma temposunda görev alabilecek,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl süre ile tecilli durumda olan,
Müşteri Temsilcileri alınacaktır.






Açık Pozisyonlar 2

“Erzurum’da açılacak olan çağrı merkezimizde, Sağlık Bakanlığı Projesinde görevlendirilmek üzere;
  • En az lise mezunu (MEB onaylı “Sağlık Çağrı Merkezi Operatörlüğü” sertifikasına sahip olanlar), Sağlık Meslek Lisesi mezunu, Üniversitelerin Tıbbi Dokümantasyon ve Sekreterlik bölümü mezunu veya Üniversitelerin herhangi bir lisans programından mezun olanlar,
  • Telefonda etkili iletişim kurabilen,
  • İnsan ilişkileri kuvvetli,
  • Vardiyalı çalışma sistemine uyum gösterebilecek,
  • Yoğun çalışma temposunda görev alabilecek,
  • Türkçesi ve diksiyonu anlaşılır ve düzgün olan,
  • Erkek adaylar için askerliğini tamamlamış veya en az 2 yıl süre ile tecilli durumda olan,
Müşteri Hizmetleri Yetkilisi alınacaktır.




Açık Pozisyonlar 3

Çağrı Merkezimizin Türk Hava Yolları Projesinde, Ankara ve İstanbul ofislerimizde Full Time ve Part Time olarak görevlendirilmek üzere;
  • Türkçesi ve diksiyonu anlaşılır ve düzgün olan,
  • MS Office Programlarını kullanabilen,
  • Vardiya sistemi ile çalışabilecek,
  • Yüksek ifade gücüne ve sözlü iletişim becerisine sahip,
  • İnsan ilişkileri kuvvetli,
  • Telefonda konuşma teknikleri ve tercihen müşteri hizmetleri konusunda tecrübeli,
  • İşin özelliklerine uygun tahsile sahip (en az lise ve dengi okul mezunu)
  • İngilizce, Almanca ya da Fransızca dillerinde çağrı karşılayabilecek kadar bilgi seviyesi olan ve aşağıda belirtilen seviyelere sahip;
  • İngilizce: TOEFL Sınavı 550(normal) veya 213 (bilgisayar) puan veya IELTS Sınavı (Akademik) 6.5 Puan
  • Almanca: Goethe Enstitüsü Düzey Belirleme Sınavı (M3 Seviyesi)
  • Fransızca: DELF II. Derece Düzey Belirleme Sınavı (Başarılı)
  • Müşteri Hizmetleri Yetkilileri aramaktayız.





  2008 © Türk Telekom A.Ş. | AssisTT bir Türk Telekom kuruluşudur.