STRATEJİK YOL ARKADAŞI

Türkiye genelinde 18 il ve 24 ayrı lokasyonda yaklaşık 10 bin çalışanıyla hizmet veren AssisTT, bir müşteri irtibat noktasıdır. Türk Telekom grubuna ek olarak birçok kamu kurumu ve özel şirketlere stratejik yol arkadaşı olarak hizmet vermektedir. AssisTT, kısa zamanda alanında standartları belirleyen şirket olmayı hedeflemektedir. 

MİSYONUMUZ

"Mutlu çalışan-mutlu müşteri" anlayışımız, teknolojimiz ve mükemmelliyetçi hizmetimizle herkes için stratejik yol arkadaşı olmak.

VİZYONUMUZ

Çağrı merkezi sektöründe şimdinin ve
geleceğin lideri olmak.

DEĞERLERİMİZ

  • Müşteri OdaklılıkVarlığımız, istikrarımız, farkındalığımız.
  • İnovasyonİtici gücümüz, cevherimiz, pusulamız.
  • Açık İletişimŞeffaflığımız, mutluluğumuz, esnekliğimiz.
  • GüvenilirlikKarakterimiz, ilkemiz, sadakatimiz.
  • Takım RuhuEnerjimiz, bütünlüğümüz, verimliliğimiz.
  • BağlılıkHeyecanımız, aidiyetimiz, adanmışlığımız.

YÖNETİM KADROMUZ

Kaan AKTAN
Genel Müdür

Kaan Aktan TTNET Bireysel Finans Genel Müdür Yardımcılığı görevine ilaveten 18 Ağustos 2016’da...

Devamı
Gürcan ALADİNLİ
Genel Müdür Yardımcısı Operasyon

Gürcan Aladinli Ocak 2013 yılından bu yana Türk Telekom Grup şirketlerinden AssisTT’te...

Devamı
A. Banu SARAÇLAR
Genel Müdür Yardımcısı İnsan Kaynakları ve İdari İşler

4 Temmuz 2014’te AssisTT A.Ş bünyesine İnsan Kaynaklarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı olarak ...

Devamı
Kaan Sümer
Finans Genel Müdür Yardımcısı

10 Kasım 2016’da AssisTT A.Ş bünyesine Finans Genel Müdür Yardımcısı olarak katılan...

Devamı

ÖDÜLLERİMİZ

Contact Center World 2016 Ödülleri "Best Contact Center" dünya birinciliği

IMI Conferences Rising Star 2016 Ödülleri “Yılın En İyi Takım Lideri” Türkiye birinciliği

The International Business Awards (Stevie) 2016 Ödülleri “Best HR Department of the Year” dünya üçüncülüğü

Contact Center World 2016 EMEA Ödülleri "Best Contact Center" EMEA bölgesi birinciliği"Best Technology Innovation - Internal Solution" EMEA bölgesi ikinciliği"Best Recruitment Campaign" EMEA bölgesi üçüncülüğü

The International Business Awards (Stevie) 2015 Ödülleri "Best Internal Recognition/Motivational Event" dünya ikinciliği"Management Team of the Year - All Other Nations" dünya üçüncülüğü"Best New Product or Service of the Year - Telecommunications – Service" dünya üçüncülüğü “Best Overall Web Design” dünya üçüncülüğü

Global Telecoms Business Innovation Awards 2015 Ödülleri  "Business Service Innovation" Dünya Birinciliği

Contact Center World 2012 Top Ranking Performers Ödülleri "Best Customer Service (Outsourced)" EMEA bölgesi birinciliği, dünya ikinciliği"Best Contact Center Design" EMEA bölgesi ikinciliği "Community Spirit" EMEA bölgesi ikinciliği "Home / Remote Agents" EMEA bölgesi ikinciliği "Best Help Desk (11820)" EMEA bölgesi üçüncülüğü "Large-Sized Contact Center (Outsourced)" EMEA bölgesi üçüncülüğü

Contact Center World 2011 Top Ranking Performers Ödülleri "Industry Award Champion" EMEA bölgesi birinciliği "Best Outsourcing Partnership" EMEA bölgesi ikinciliği

Contact Center World 2010 Top Ranking Performers Ödülleri "Industry Award Champion" EMEA bölgesi birinciliği "Best Customer Service Agent" EMEA bölgesi ikinciliği "Best Outsourcing Partnership" EMEA bölgesi üçüncülüğü

İstanbul Çağrı Merkezi Ödülleri 2009 “En İyi Müşteri Temsilcisi” kategorisinde Türkiye birinciliği

ENTEGRE KALİTE POLİTİKAMIZ

  • Entegre yönetim sistemimizi kurum kültürümüzün vazgeçilmez bir parçası olarak uygularız.
  • Müşterilerimize, sürekli iyileştirme prensibi doğrultusunda teknolojiye dayalı hizmet sunarız.
  • “Mutlu çalışan-mutlu müşteri” ilkesi ile müşterilerimizin ve çalışanlarımızın memnuniyetini sağlarız.
  • Müşteri beklenti ve şikâyetlerini, müşteri memnuniyetini arttırıcı fırsat olarak görür, inceler, çözüm oluşturur, kalıcı iyileştirmelerle sistem ve süreçlerimize uygularız.
  • Tüm şirket bilgilerinin güvenliği için gizlilik, bütünlük ve erişilebilirlik ilkelerine bağlı gerekli önlemleri alırız.
  • Entegre yönetim sisteminin performansını izleyerek, sürekli iyileştirme uygulamaları ile geliştirmeyi taahhüt ederiz.
  • Faaliyetlerimizi, doğal kaynakları en verimli kullanacak şekilde tasarlar, Çevre, İş Sağlığı ve Güvenliği riskleri ve çevresel etkileri belirler, çevre kirliliğini önleyici tedbirleri ile belirlenen riskleri ortadan kaldırmak için gerekli önlemleri alırız.
  • Herhangi bir kazada veya acil durumda kayıpları en aza indirecek tedbirleri alırız.
  • Faaliyetlerimizi, Çevre, İş Sağlığı ve Güvenliği ve diğer yasal gereklilikler ile müşteri beklentilerine uygun olarak gerçekleştiririz.
  • Entegre yönetim sistemi içinde çalışanların katılımını ve bireysel sorumluluklarının farkında olmalarını sağlar ve çalışanlarımızı sürekli eğitimle destekleriz.